2010年7月19日 星期一

膝痛覆診

上星期因左腳痛楚而去看了醫生,但吃了藥還是沒多大進展,所以今早再去覆診。

「醫生,食左藥個膝頭哥仲係咁痛喎!」

「咁呀!睇來應該要照下片喇!咦!2005年曾經照過喎!咁一定冇估錯,梗係骨骼退化左,依家進一步惡化,咁安排即刻去照下啦!」

我心想點解我唔記得左上次有照過咩?時但啦!照下也無妨。

片刻...........

「o拿!我都話我冇估錯啦!睇片見到膝蓋軟骨退化及有骨刺,有尐發炎,所以你要好好保養佢,唔好畀佢勞損;唔好行咁多路;企咁耐呀!開尐止痛消炎藥畀你啦!」

「唔係o麻?唔好行咁多路...?上次尐藥無乜效喎?

「咁今次開尐勁尐藥你食啦!今日係唔係返緊工呀!俾一日假你返屋企抖下啦!仲有安排去做下物理治啦。」

「醫生,醫生,幾個月後我要去台灣上幾日三千米高山喎!我呢隻腳會唔會有影響
o架?

「當然冇問題啦!只要你依家好好保護個膝頭哥,唔好畀佢再勞損,好番就可以去上山呀!不過咁,到時你行幾日後你又會痛番喇!.....到時.....到時先算啦!」.........

.......我為之錯愕....跟著我苦笑地向他說再見。



  • 回應 (5)

  • 山水人士
    哈哈!個醫生尐說話都好過癮,莫非係我間院走出嚟嘅?
    膝頭痛就要休息下,運動時就戴個護膝。
    • 米院友
      << ..... 到時.....到時先算啦!>> 一個善解人意的醫生   <<膝蓋軟骨退化及有骨刺>> 有骨刺 - - 有 d 煩, 會成日痛 o架
      • badman
        • badman
        • 2010年7月20日上午10:22
        >>>到時你行幾日後你又會痛番喇!..... 到時.....到時先算啦!
        非常醫生
        • 剎那之間
          結果 潘sir宣佈 去南湖大山之前一直休腳 有咩好玩行程唔使預佢 睇黎你要抖多尐 以後兩個星期先出動一次可能比較好喎 一係就游下水 等個膝頭放鬆下
          • 1372〈一生得意〉
            好好笑的對話。

          5 則留言:

          1. 1372〈一生得意〉2010年7月20日 凌晨12:09

            好好笑的對話。

            回覆刪除
          2. 結果 潘sir宣佈 去南湖大山之前一直休腳 有咩好玩行程唔使預佢 睇黎你要抖多尐 以後兩個星期先出動一次可能比較好喎 一係就游下水 等個膝頭放鬆下

            回覆刪除
          3. >>>到時你行幾日後你又會痛番喇!..... 到時.....到時先算啦!
            非常醫生

            回覆刪除
          4. << ..... 到時.....到時先算啦!>> 一個善解人意的醫生   <<膝蓋軟骨退化及有骨刺>> 有骨刺 - - 有 d 煩, 會成日痛 o架

            回覆刪除
          5. 哈哈!個醫生尐說話都好過癮,莫非係我間院走出嚟嘅?
            膝頭痛就要休息下,運動時就戴個護膝。

            回覆刪除