2009年11月29日 星期日

2009-11-29 青山迷宫

去年初走青山腹地後 (又被稱為青山迷宫),至今其大自然景觀令我記憶猶新,今回被應邀前往同行,又適逢型男誓要出山,因此最好給他試腳。良景商場集合後起步,各健兒在軍路向上急步快走,一口氣走上180米的到良景坳時,竟只用了約三十分鐘,難怪我扯晒氣了。還好這時天上下著雨粉,尚算舒服。


約10分鐘左右便來到準備進入谷口的岔路






待龍尾到齊後,各人便向著圖中的五渡水進發


跨過青大石澗上游,翻上小山崗,眼前的「月牙谷」呈現出眼前,
這時看看手上手錶,由良景坳到這裡只用了45分鐘,進程非常之快。


若再接近便難以拍得月牙谷全貌


大隊人馬攻入月牙谷內,谷口僅容一人進出


還需小心碰觸附近遺留下來的炮彈 (提防尚未爆破)






谷內漸漸熱鬧起來,歡呼震天


行友也忙於四處小心攀爬,目的為了拍照到此一遊


這時抬頭望上谷口,偶爾發現月牙谷上也出現像半月的雲影,妙!
哦!太陽伯伯出來了,藍天也再出現。


有部份行友卻喜歡谷內石質結構


亦有部份快馬已急不及待衝上谷口邊緣揮手呼叫


從谷口邊緣俯瞰向下望,更清楚谷口的樽頸位情況


不少行友已登上谷頂了


回頭再望向谷前如毯的草舖上河溪面上,其獨特可謂別處再難發現


我們慢慢離開月牙谷,要到下一個景點





約十分鐘路程又到令人驚訝的奇景「青松紅壑」




由於奇特可愛,果然有兩員猛將覓路深入探究,
最後終於成功入內並拍下內裡照片,及後與我們分享。


青松紅壑後山的谷地盡是一片草長過腰的草原.....原來是暗藏殺機的沼澤地帶,
看我一時不慎的結果,一褲是泥...幸得隨後的型男及時用僅餘有力
的左手,將我從深如到胯的泥水拉起來!嘩!臭死我了。


不單止我中招,同行隊友再另一處遭遇同一命運


你看,型男的信心已經回來了。

山下河谷就是大冷水


我們於13:00 在大冷水的「方包石」大休進餐


從這角度看我說似被切開的提子包


型男替我拍下  方包石中吃方包


13:30 離開大冷水方包石


走上花塱古道,健兒們更走得快.......


大家只用了一小時,便出到龍鼓灘(14:30),完成今天愉快的旅程

*** 完 ***

26 則留言:

  1. 好核突... 上次我行青大出五渡水 尐霧大到只有三米能見度 但竟然認得你去五渡水入口張照
    [版主回覆12/01/2009 18:21:00]服左你啊!咁大霧我必定返轉頭喇! 加多張相給你看我還有同病相憐的人呢!

    回覆刪除
  2. 我記得你好似唔係第一次去
    你地行得幾快 wor

    回覆刪除
  3. 1372〈一生得意〉2009年12月1日 上午9:20


    這星期天去,要小心啲唔好學你先。
     
    [版主回覆12/01/2009 18:31:00]係呀!千祈唔好學「 我0地」 咁呀!(見 附加相片)

    回覆刪除
  4. 好想去  [ 方包石 ]...其實如果沒有去過!!! 能否用地圖和你的相片前往!!!
    [版主回覆12/01/2009 23:16:00]Eddy 兄,天氣良好下應該沒有問題的,我有標上地名地圖及較大的圖片,若需要的話,我可以email 寄給你。

    回覆刪除
  5. 1372〈一生得意〉2009年12月1日 晚上8:42

    吓乜你真係變成咁呀!
    [版主回覆12/01/2009 23:17:00]哈哈!唔係事後加工照片0架!

    回覆刪除
  6. 哈哈哈 如果有II 一定以為見到同行 我果次已經全溯左青大 出返去菠蘿山突然大霧
    [版主回覆12/01/2009 23:20:00]我當時好似跌落陷阱咁,俾型男從後抽著我背囊連人一起提上來呢!

    回覆刪除
  7. 潘Sir,
    這塊石頭確實有趣!

    Ksze
    [版主回覆12/04/2009 20:45:00]這塊方包石是人見人愛呢!

    回覆刪除
  8. 呢度好似外國, 想不到是香港來的....

    回覆刪除

  9. 好似意大利的五鄉地.....美景!
    [版主回覆12/04/2009 20:44:00]根據您所說立即在戶聯網搜索五鄉地圖片....果然驟眼幾似這裡。

    回覆刪除
  10. 1372〈一生得意〉2009年12月2日 上午11:15

    <<<我當時好似跌落陷阱咁,俾型男從後抽著我背囊連人一起提上來呢!>>>
    型男真大力。
    [版主回覆12/04/2009 20:51:00]型男像神鵰大俠一樣,已將左手練成絕世神功

    回覆刪除
  11. 方包石,好形似呀!
    我上次都係無去到呢度!
    好想食方包加奶 jam!
    [版主回覆12/04/2009 20:54:00]咁就要到方包石裡,,吃方包加奶 jam

    回覆刪除
  12. 你咁紅,應該橫卧扮香腸,真係睇見都流口水。
     
    [版主回覆12/04/2009 20:37:00]係喎!扮香腸咁都俾你諗到,佩服!

    回覆刪除
  13. 型男始終係型男,誰與爭峰?
     

    回覆刪除
  14. 上次同學路線,過沼澤時,一個唔覺意也濕鞋,無你咁好彩
    [版主回覆12/04/2009 20:55:00]哈哈我們有幸都在那裡中過彩呀!

    回覆刪除
  15. SK, 良朋共游,岂不快哉!
    [版主回覆12/04/2009 20:56:00]明年一月再共探擎天峽

    回覆刪除
  16. 好清楚!!! 辛苦晒.... Poon Sir!!!
    [版主回覆12/04/2009 20:57:00]不用客氣!

    回覆刪除
  17. 哈哈, SK, 一塊方包, 唔該 + 火腿 + 蛋 + 烘底. 啊! 唔好, 等我下次去嗰度時, 自己"炮製" 佢喇...
    [版主回覆12/04/2009 20:59:00]您當然要在那方包石"炮製"一塊好吃的包給我們欣賞呀!

    回覆刪除
  18. 曾幾何時! 兄贈寶圖, 得覓方包, 大快朵頤.........
    [版主回覆12/07/2009 19:54:00]大家分享方包,何足掛齒呢!

    回覆刪除

  19. 我鍾意呢D~  不過,做泥人就唔好預我~~
    [版主回覆12/10/2009 22:53:00]我都好怕變泥鴨呀!

    回覆刪除
  20. 咁大件事,沼澤地真係危機重重。

    [版主回覆12/10/2009 22:53:00]你有冇中招呢

    回覆刪除
  21. 你們真係行得好快。
    星期日我們要行到日落先出得返北塱村。
    [版主回覆12/10/2009 22:54:00]你地走埋青大石澗自然時間會較長

    回覆刪除
  22. 托前人以身犯險的造福,大家小心翼翼前進。我只濕左鞋底
    [版主回覆12/11/2009 22:01:00]算你醒目

    回覆刪除
  23. 你跌落度他們已為你起個「sk」名稱,看來你在五渡水一定紅梗,單坐度每人收「五舊水」都發喇。
    [版主回覆12/16/2009 20:50:00]哈哈 「sk」個名我都幾鍾意

    回覆刪除
  24. 還需小心碰觸附近遺留下來的炮彈 (提防尚未爆破)
    真係未見過呀~!
    [版主回覆12/16/2009 21:01:00]係唔係好正呢!前 TE 張偉麟曾經將廢彈當檯頭裝飾呢!

    回覆刪除
  25. 好險峻的迷宮 無膽去的我,可以在你 blog認識到這香港的“大峽谷”,謝謝!

    回覆刪除
  26. 我好醒目咁睇完你個 blog後 remind 自己要小心,結果都中左招
    [版主回覆12/21/2010 10:33:00]你已經好醒了, 做定功課.

    回覆刪除