2011年10月2日 星期日

2011-10-02 冒雨硬闖蚺蛇尖

開心院友們為本月底遠赴台灣登峰,所以特選今天「負重試走」蚺蛇尖,我雖然沒有參加台灣登山之旅,但為了支持登峰院友們,決意與另外 6 位朋友一同參加同行為他/她們打氣。



早上出發前還見陽光,但魚鱗雲已經出現,相信颱風尼格已經進入南海了
 (果然稍後在十時許已經掛起一號風球)。



08:30 廿二位朋友齊集巴士站準備出發。



09:55 抵達北潭坳,傳意牌彩色圖片的蚺蛇尖,正是今天我們的目標,
可惜現時天氣已經多雲陰暗。


起步前個個趕過來找老爺替我們磅磅今天背負背囊的重量,我也不執輸
來分一杯羹秤秤,啊!我衲囊是 7 公斤,只是今天他們負重的 4 成。


之後由院長夫人作今天的 Briefing,並輪流邀請院友分享去年登峰經驗。



天上開始下起毛毛雨,正好給各人一試防雨裝備。好型的綁腿「Gaiters」。



趁院長夫人Briefing 時,發現這不知名鮮艷紅色昆蟲出現,
可能 YY 才曉得其名稱。10:30 開始起步走。



十一時許已經見到遠方的蚺蛇尖,還好尚可清晰見到尖峰。



11:30 來到赤徑



大家忘不了去年負重時也來這裡拍合照,之後又是玩飄浮...



今年加多個景點拍合照,可惜這裡不宜跳躍...


每次來到有香港瑞士之稱的赤徑,總會有不同的靚景況,天上雨點
也越來越大,從其他遊人收音機中得悉天文台已經掛起一號風球。



從赤徑上大浪坳只需要 30 分鐘,對負重院友來說這時間是不錯了。



轉左上山坡,不久氣勢磅礡的蚺蛇尖展現眼前。



雨點雖大幸好算疏疏落落,不礙攻峰



接近蚺蛇坳第一段陡坡,在今天濕地下應該容易走上吧!。



果然輕鬆地過第一關,也可能與今天清涼天氣有關。



先峰院友已經開始攻上駝峰






當龍尾的我們一群上到駝峰頂時,他們又已經遠去了



駝峰頂向西而望,群山層層疊疊



向南又可以欣賞浩瀚大海及大浪四灣。



拍過這張之後,使用昔日的 RICHO DC 相機終於罷工...



13:40 我登上468米蚺蛇尖,想起 BLOG 友恬靜使用手機作後備相機,
於是乎照辦煮碗用手機繼續拍照。雨勢漸大,我立即穿上雨衣及撐傘。



火速吃過麵包...連生果也來不及吃...又要起步下山,因為時間緊迫。



上山容易下山難,下雨天更難上難



同行中有新行友不小心扭傷腳踝,大家決定放棄出米粉咀要改路線撤退





最後下降蚺蛇尖的239米南峰...


下降南峰再沿山腰小徑折返蚺蛇坳。



山腰小徑位置險要,迂迴路滑又窄,猶如走在棧道上



若不留神會向跣下的,對今天負重院友來說真是重大考驗。


17:30 大家走出蚺蛇坳,準備照明工具便立即趕緊
沿著原路過大浪坳,然後下赤徑。


黑夜中摸到赤徑碼頭,時為18:30,22 人分坐兩隻大飛直駛黃石碼頭,
話明係大飛,當然快到飛起啦!片刻已經抵達黃石碼頭。



18:45 上到黃石碼頭又發覺已經有巴士,大家來不及到
廁所換衣或解手便要趕去排隊準備上車呢!




35 則留言:

  1. no. 1
    [版主回覆10/07/2011 20:37:00]勁!

    回覆刪除
  2. 呢張好靚

    [版主回覆10/07/2011 20:37:00]謝謝呀!

    回覆刪除
  3. 2
    [版主回覆10/07/2011 20:37:00]果然有順風耳 "2" 

    回覆刪除
  4. 應該是蝽科, 與紅蝽很相似
    [版主回覆10/07/2011 20:38:00]真要封你做昆蟲專家呢!謝謝您告知。

    回覆刪除
  5. 我都鍾意呢張~ ^^ 好彩我有份~

    [cowcow回覆10/08/2011 01:07:21]右邊第2個咪係我囉~ ^^
    [版主回覆10/07/2011 20:39:00]hehe! 點解睇咁耐都唔知邊個係你?

    回覆刪除
  6. 估 唔 到 可 以 噉 影 
    [版主回覆10/07/2011 20:39:00]撞彩啊!

    回覆刪除
  7. 雨天攀登蚺蛇尖在下確沒有這個胆量真佩服各位勇仕
    [版主回覆10/07/2011 20:40:00]如果不是攀過多次,也可能不敢冒雨上登蛇峰呢!

    回覆刪除
  8. 1372〈一生得意〉2011年10月6日 上午11:22

    大頭6e
    [版主回覆10/07/2011 20:41:00]hehe! 

    回覆刪除
  9. 1372〈一生得意〉2011年10月6日 上午11:26

    其實又好好玩,與院友一起真開心。
    [版主回覆10/07/2011 20:41:00]敬佩那天的你。

    回覆刪除
  10. 好彩有你地去, 幫我地影咗咁多靚相留為紀念 
    [版主回覆10/07/2011 20:42:00]下雨天更加要拍下留念,甚至出動後備機也在所不辭。

    回覆刪除

  11. 雨傘雨衣都準備好, 你地真係好pro!
    [版主回覆10/07/2011 20:43:00]有備而戰,無往而不利。

    回覆刪除
  12. 你哋真係好勁呀!! 佩服!
    [版主回覆10/07/2011 20:46:00]謝謝來訪。

    回覆刪除
  13. 我真係無乜影, 相機當負重
    [版主回覆10/07/2011 20:47:00]又真係唔覺你影相。

    回覆刪除
  14. 照版煮碗< haha~ 第一次見文字version~
    嘩, 你地8:30出發, 中途改路線, 都仲要6:30先出返黎...........如果我行, haha, 應該可以三日兩夜trip了
    [版主回覆10/07/2011 20:48:00]其實好容易上呢!真的!

    回覆刪除
  15. 心郁郁了.......去埋短咀
    [版主回覆10/07/2011 20:48:00]連長咀也難不倒你啦!

    回覆刪除

  16. 好似好險喎!
    你部手機影的相都唔錯呀!
    [版主回覆10/07/2011 20:49:00]LG 的德國鏡頭確實不錯。

    回覆刪除
  17. 快 d 揀張靚相做 banner 啦 hehe...
    [米院友回覆10/07/2011 23:29:41]dashboard = 我的設定
    [米院友回覆10/07/2011 23:29:11]在 dashboard內, themes/skins內 最底 的 optional settings, click 入去, 有 custom header image 做, banner size 最大是 900 (W) x 500 (H)
    [版主回覆10/07/2011 23:10:41]正研究中,是否在封面頁設定呢?

    回覆刪除
  18. 1372〈一生得意〉2011年10月7日 晚上10:58

    你都搬咗。用咗幾耐時間?
    [版主回覆10/07/2011 23:05:45]唔駛兩小時。 (^_^)
    [遊 手 好 閒回覆10/07/2011 23:03:45]恭 喜 、 成 功 升 級 喇 !

    回覆刪除
  19. SKPoon 晚上好! 真佩服您們的勇敢,風風雨雨,天陰路滑,勇往直前,好嘢! 好嘢!
    [版主回覆10/07/2011 23:11:10]大家都要勇於進取呀!

    回覆刪除
  20. 行山行得慢.... 留言又留得後。
    慢M最啱我
    [版主回覆10/08/2011 16:09:37]去武陵四秀行得慢就啱喇,豈碼唔駛做 ICU。

    回覆刪除
  21. HAHA.... 當天真係行得好HEA,
    不過返到屋企個膝頭兩邊都好倦。
    無得貼相很難作回應
    [版主回覆10/08/2011 16:11:00]完全同意無得貼相很難回應那個環境,又要到相集那邊回應好麻煩。

    回覆刪除
  22. 終於搬屋啦,哈哈,又有新朋友,恭賀!
    [版主回覆10/08/2011 16:12:13]始終搬過來。 (^_^)

    回覆刪除
  23. 1372〈一生得意〉2011年10月8日 凌晨2:22

    攪掂咗!
    [遊 手 好 閒回覆10/09/2011 21:38:28]上 載 一 批 相 時 其 中 有 啲 相 會 上 載 唔 到 、 不 過 亞 苦 唔 會 話 你 知 … 而 家 我 每 次 上 載 5 張 , 間 中 都 會 有 一 張 冇 咗
    [版主回覆10/08/2011 16:14:48]真係試過插入 Youtube ,編輯版面沒問題,但發表後卻空白一片。 ~>_<~

    回覆刪除
  24. BLOG頭大相令人回味.... 真係好正
    [版主回覆10/12/2011 19:40:19]我也期待你有更精采的大相在你 BLOG 出現。

    回覆刪除
  25. <<<去武陵四秀行得慢就啱喇,豈碼唔駛做 ICU。>>>
    ICU無分快慢,入院費一樣,有特別照顧,可遇不可求

    回覆刪除
  26. 唔知點解, 我個頭像相, 今天 set 了, 明天又見了, 又要再 set 過
    [米院友回覆10/10/2011 09:33:00]仲有呀! 我之前 set 咗 cover story, e + 想唔用, 但找來找去, 都唔知 o係邊度可以 取消佢, 激 c

    回覆刪除
  27. 很詳細,下雨真的考人的真功夫。
    [版主回覆10/12/2011 19:25:12]下雨天最大困難是拍攝啊! (^_^)

    回覆刪除
  28. 咁嘅天氣落蚺蛇尖,我一定最快,一係 "sir",一係 "look"落去!
    [版主回覆10/12/2011 19:25:51]hehe!其實我都跣過兩次呢!

    回覆刪除
  29. 雨中負重上蚺蛇尖要小心!
    [版主回覆10/12/2011 19:27:17]好彩今次我無須負重,所以較為輕鬆。

    回覆刪除
  30. LAST果張相好似半夜狂奔咁, 幾有FEEL!
    [版主回覆10/12/2011 19:21:33]係呀!好像走到腳都冇影。 (^_^)

    回覆刪除
  31. 1372〈一生得意〉2011年10月12日 晚上11:25

    好靚的南湖Banner

    回覆刪除
  32. POON SIR, 幾時有東坪洲D相睇呀??
    [版主回覆10/13/2011 22:45:56]奇怪丫苦只准許我上載照片卻不讓我建立新相集? 如何是好?

    回覆刪除
  33. 點解呢?? 事但放得唔得呀??
    或者換O左BANNER先啦...嘻嘻好心急
    [版主回覆10/13/2011 23:01:50]其實相片已經上載了, 但因不能建立新相簿, 所以又立即刪除了, 我已經問貓 B 是否有相同情況, 因為也看不見東平洲有新相集, 而得意姐的恩平相集看得出是升級前建立的. 晚了, 明晚再繼續研究啊! (^_^)

    回覆刪除
  34. 我係新blog開的新相集呀, 可能早兩日冇問題

    回覆刪除
  35. 負重上蚺蛇尖, 厲害!

    回覆刪除