2011年6月6日 星期一

2011-06-06 端午節遊東海 - 短片

「神削峽、雷音洞、千柱海岸、罾棚石罅」

一個難得風平浪靜的端午節,好讓我們順利穿過神削峽,又能夠登上千柱海岸、更可以讓我有機會穿過罾棚石罅。今回拍短片時不小心設定錯誤,因此拍出來有部份色彩呈現怪異,下次要多加留意


近賞「雷音洞」,傲遊「神削峽」


【千柱昂首排蒼壁;萬石低徊奠玉台;龍軀巨擘懸天外;怒海銀波拍岸來】
  (摘自網路)     「千柱海岸」   





下一站是搶攤 - 「罾棚角」

多謝 Badman 提供我穿罾棚石罅短片,及山水兄替我拍下罅中照片,才得以一氣呵成剪輯接成 3分鐘多的短片。


穿「罾棚石罅」

 
 

12 則留言:

  1. No. 1
    [版主回覆06/19/2011 20:21:00]今天去飯罾洲一定好好玩啦!

    回覆刪除
  2. 嘩!走入 罾棚石罅、 睇來好輕璧、 你哋好好身手呀!
    [版主回覆06/19/2011 20:23:00]哈哈! 我係好慘劇! 入到去才知道進退為艱, 最後還是要游水穿出去 石罅 呢!

    回覆刪除
  3. 今日有浪、係吊鐘洲玩時都有啲暈浪,個胃入面好似有好多氣… 去到飯罾洲啲波浪上落好大、有幾尺高,太危險喇、 唔可以登岸,後尾上署棚角咀玩、天色好靚呀! 仲睇見雪山白鳳凰飛咗上天… 返到屋企仲有啲拋拋吓的感覺、 再飲咗杯白酒、成個人Wing Wing 吓!  
    [版主回覆06/20/2011 18:10:00]係唔係 暈浪眼花見到 雪山白鳳凰...除非有相為證. Wing完飲酒, 仲o累低.

    回覆刪除
  4. 今日有浪、係吊鐘洲玩時都有啲暈浪,個胃入面好似有好多氣… 去到飯罾洲啲波浪上落好大、有幾尺高,太危險喇、 唔可以登岸,後尾上署棚角咀玩、天色好靚呀! 仲睇見雪山白鳳凰飛咗上天… 返到屋企仲有啲拋拋吓的感覺、 再飲咗杯白酒、成個人Wing Wing 吓!  

    回覆刪除
  5. 2仔,先報到再看
    [版主回覆06/20/2011 18:11:00]我的上集再加你的下集, 再用幾張照片搭夠終於完成穿罾棚石罅.

    回覆刪除
  6.   好像她難行 ^^
    [版主回覆06/20/2011 18:14:00]其實唔駛點行, 只不過我地百厭吧!

    回覆刪除
  7. 穿「罾棚石罅」好精彩!個個都變身做壁虎,對腳短D都唔得呀!
    [版主回覆06/20/2011 18:16:00]穿「罾棚石罅」, 只有大隻男以矯若遊龍身手穿越, 後來者包括我也紛紛要下水.

    回覆刪除
  8. Morning   咁樣行, 一定好刺激!!
    見你地行的地方好多, 請問你地係咪某協會成員, 每週出遊??
    最主要係好 "專業".
    [版主回覆06/20/2011 20:29:00]謝謝你的光臨, 有時間跟著本地非牟利旅行團外出遊玩, 除增廣見聞外, 也可以鍛鍊身體.

    回覆刪除
  9. 有這些短片真好,可以隨時看到當時歡樂時光。
    [版主回覆06/20/2011 18:17:00]不錯! 短片有時也發揮其可愛處呢!

    回覆刪除
  10. 穿「罾棚石罅」的短片很精彩 , 實在令人嚮往 
    [版主回覆06/21/2011 20:00:00]可惜當天只得我們四個人穿越, 否則一定很熱鬧!

    回覆刪除
  11. 好好玩
    [版主回覆06/21/2011 20:01:00]相信 Boss 在場一定跟住來玩呢!

    回覆刪除
  12. 每個人都身手不凡實在太驚險剌激!好不容易呀
    [版主回覆06/24/2011 06:55:00]那位紅衫大漢才是高手呢!

    回覆刪除