2011年7月10日 星期日

2011-07-10 青洲清水灣半島穿洞探奇 (中)

我們離開清水灣半島石環洞後,便前往下一站的青洲鶴岩洞,穿遊鶴岩洞是吸引我參加是次旅程的主因,它可能是香港境內最長的海蝕洞,深長達至 40 米左右,這鼎鼎大名的洞穴,在30 多年前已令我嚮往不已!今天風平浪靜吹微風,能夠穿遊勝算甚高。





果然來到青洲微岩洞時,洞口水面非常平靜


於是乎敢死隊先行進入


我乘坐第二輪駁艇進入洞內。各位再見!


進入洞的大廳,感到非常寬闊


社長說小艇只能到這裡便要折返,要入洞篤要游入去了,
有人問要游多久,社長說約一個游泳橫池左右,當真?


要探洞者紛紛跳入水裡去



本來疲累的我本放棄探這洞....但來到城隍廟沒理由不去求枝好籤,
匆忙將相機塞入防水袋後,高叫「等埋」,之後...噗一聲跳進水裡去。

大家向裡頭游入去,今次游卻似逆流而入,手要划得用力點,否則游來游去難以進入。洞道漸漸收窄僅容一人游入,一個接一個向前游,但是覺得游極都未到洞篤。終於游到腳底已經踩到崎嶇不平的大石,感覺剛才似是游了一個游泳直池的長度 (從友人短片中得悉約游了 2 分鐘左右),估計都差不多有 40 米長度。


站穩陣腳回頭向洞口拍照,但看不見洞口,僅見洞口光線射進來


見這裡好熱鬧,在黑暗中再拍下一張,原來院長對住我鏡頭歡笑,
或許大家都是第一次進來,所以特別興奮。


連忙叫院長替我在洞篤卵石中拍照留存


時間不多,要游回出洞口了







接著大軍一個跟一個游出洞口,今回游出去容易得多,
湧浪會將我們慢慢推出洞廳



很開心在洞口遇上哈文,在這裡要多謝哈文為我拍下這段短片,真是感激非常。






14 則留言:

  1. 哈哈,又是我ⅤⅤⅤ
    [版主回覆07/14/2011 06:45:00]Badman 早晨, 送你杯咖啡.

    回覆刪除
  2. 噢!噢!魯! 只得冧把Two
    [版主回覆07/14/2011 20:46:00]No. 2 都好犀利喇!

    回覆刪除
  3. 原來個個都係第一次入呢個洞、好嘢
    [版主回覆07/14/2011 20:47:00]還以為你會一同探洞啊!

    回覆刪除
  4. 1372〈一生得意〉2011年7月14日 上午10:39

    耳仔3

    回覆刪除
  5. 1372〈一生得意〉2011年7月14日 上午10:42

    段片只聽到哈文的笑聲。
    [版主回覆07/14/2011 20:50:00]因為我講的東西令他好開心騎騎笑!
    「如果你拍呢段片好的話, 我會高價收購, 先開過價來吧!」

    回覆刪除
  6. 1372〈一生得意〉2011年7月14日 上午10:43

    鶴岩洞看外望好神秘,好正!不過游入去游到斷氣,好彩有黑仔在旁邊支持我。
    [版主回覆07/14/2011 20:51:00]我都係咁話, 好像無盡的洞腹...游到差點要抽筋呢!...好在有浮泡.

    回覆刪除
  7. 欣賞完你, Badman, 得閒, Harman 的短片及 blog, 好像自己置身其中, 一齊游入去咁樣, 真好, 謝謝分享樂趣, 很美妙的感覺  
    [版主回覆07/14/2011 20:52:00]係唔係要諗下參加游泳班呢?

    回覆刪除
  8. 看到這張相, 感覺到洞內的神秘美麗
    [版主回覆07/14/2011 20:54:00]洞口充滿水氣, 再被陽光照耀顯得神秘又美麗.

    回覆刪除
  9. 哈哈,估唔到我都入左去。 我遊到4左,睇你的相先覺得洞內咁神秘...haha
    [版主回覆07/14/2011 20:59:00]在此也要謝謝你通知我頭燈跌了入水, 否則失去了這隻不是潛水的頭燈, 想不到回家測試其性能還良好呢!

    回覆刪除
  10. 這個view很有探秘風味...正
    [版主回覆07/14/2011 21:02:00]我都覺得好有 feel 呢!

    回覆刪除
  11. 哈民真係哈民,影片只聽到他不停哈哈笑。
    [版主回覆07/14/2011 21:01:00]都係我衰, 講o野引到佢哈哈笑
    「如果呢段片好的話, 我會高價收購, 先開過價來吧!」
    估唔到佢係咁笑!

    回覆刪除

  12. 拍得好有氣氛!
    這條線咁難,幾多星呢?
    [版主回覆07/16/2011 13:42:00]走水線真是唔知點畀星, 完全視乎風浪的變化.

    回覆刪除
  13. 唔怪之得哈文d配樂咁驚慄.....睇張相就有d驚.....好似外太空怪物入侵地球

    [版主回覆07/16/2011 14:18:00]講落又幾恐怖

    回覆刪除
  14. 相片好有氣氛
    [版主回覆07/19/2011 20:36:00]我都覺得係.

    回覆刪除