2011年4月9日 星期六

2011-04-09 長洲船河美食遊

上午指定時間到尖沙咀公眾碼頭集合,今天早上出發時天氣還是陰霾大風的天氣,未知是否如天文台所料午後會有陽光呢!




派來遊艇與去年的大同小異




我較喜歡的是坐位空間較多


今天買來的小吃,大家尚未有時間過口癮


原因是大家要努力做功課


終於有功課交了,過程均由我拍攝記錄下來


轉眼長洲島已經呈現眼前


想不到這隻遊艇抵達長洲竟花去一小時十五分之多



呀!這裡天氣真不錯,陽光普照呢!




上岸後暫時自由活動,因此我們另一小組走往東灣遊






順道一訪長洲的石刻








隔鄰的是觀音灣


也是練習風帆的好地方














時已接近我們集合去吃午膳


我們奉命來洗錢吃飯,所以..........


龍蝦、魚...




洋女也借來拍照
































吃飽便到附近走走


到北帝廟




我喜歡入內參觀廟內那寶劍


和鯨骨




有時間大家自由活動到市集買東西。市集內最 hit 橫額海報均離不開石鼓洲


所以我們離開長洲後,決定往石鼓洲探究


漸漸接近石鼓洲


石鼓洲碼頭附近的雕塑






再接近點...已經被岸上揚聲器阻止接近,並稱私家地方
(因石鼓洲有戒毒所被列為禁區)


回航返回港島,也可以一睹香港的「睡美人」


返回維港也感浪奔浪流




16:45 返回尖沙咀公眾碼頭散隊,完成 hea 的一天。

20 則留言:

  1. No. 1
    [版主回覆04/14/2011 18:41:00]個 Sensor 咁夜都有感覺, 厲害!

    回覆刪除
  2. << 我們奉命來洗錢吃飯>> 係唔係做完呢個功課就可以食喇! 乜嘢呢? 估唔到。 要去睡、明天再看…z Z Z
    [版主回覆04/14/2011 18:43:00]功課就係要玩遊戲, 有獎品o架! 咦! 晏左瞓喎! 隻腳好番幾多呀!

    回覆刪除
  3. 噢!吃完冰琪淋 、再去食海鮮 仲全部唔洗畀錢 好羨慕呢!
    [版主回覆04/14/2011 18:45:00]要畀錢o架! 不過有老細津貼, 但要奉命洗晒佢!

    回覆刪除
  4. 1372〈一生得意〉2011年4月13日 上午11:24

    引死人啦!

    回覆刪除
  5. 1372〈一生得意〉2011年4月13日 上午11:24

    222
    [版主回覆04/14/2011 18:45:00](Empty)

    回覆刪除
  6. 吃喝玩樂行程,引 4人
    [版主回覆04/14/2011 18:47:00]係好 hea 的一天啊!

    回覆刪除
  7. 蠔蛋 好味
    [版主回覆04/14/2011 21:33:00]係好正呀! 尤其是到蠔仔仲正!

    回覆刪除
  8. 睡美人要遠觀才美~
    [版主回覆04/14/2011 21:34:00]計正話再大點煙霞, 朦朧下看更美啊!

    回覆刪除
  9. 嘩, 坐遊艇去遊長洲, 真豪呢))))
    [版主回覆04/14/2011 21:35:00]hehe! 終於有人感到這麼豪喇! 我o地都係暗地裡......... .

    回覆刪除
  10. 1372〈一生得意〉2011年4月14日 上午10:41

    點解唔見壞人
    [版主回覆04/14/2011 21:37:00]話明係壞人, 當然唔似我o地 D 好人乖乖就範.

    回覆刪除
  11. 咁好天,又咁好風光...haha
    [版主回覆04/14/2011 21:37:00]係呀! 咁好風光當然要分享!

    回覆刪除
  12. 要搵院長帶我去找火炬。 之後要好似你咁食餐勁
    [版主回覆04/14/2011 21:39:00]係呀! 仲有睇埋坦克車...等奇石. 然後再吃餐勁o既! 聽講小黑係果處好有江湖地位喎!

    回覆刪除
  13. 最正是海鮮餐!
    [版主回覆04/14/2011 21:39:00]我都係咁話!

    回覆刪除
  14. << 要搵院長帶我去找火炬>> 邊處有火炬呀? 帶埋我去一齊BBQ得唔得呀! 最多買多隻雞亦畀你去燒喇!
    [版主回覆04/14/2011 21:41:00]係呀! 我都未去過睇火炬、坦克車....等等. 有雞翼吃........正呀!

    回覆刪除
  15. 1372〈一生得意〉2011年4月14日 晚上10:58

    海鮮好好味啊! 遊閒兄話下次遇埋佢, 佢會出雞翼呀! >>>
     
    好呀!開心死啦!

    [版主回覆04/17/2011 13:40:00]佢唔知行唔行到去火炬石去燒雞翼呢?

    回覆刪除
  16. 最喜歡吃海鮮,睇見都流晒口水
    [版主回覆04/17/2011 13:40:00]有海鮮吃是出遊的原動力.

    回覆刪除
  17. skpoon        午安!    您好!
    三位美少婦,等教練呀!您哋受埋佢哋一齊玩喇!!

    [版主回覆04/17/2011 13:41:00]若受埋佢地玩實畀人鬧死呀!

    回覆刪除
  18. Poon Sir,
    吃海鮮!正!
    Ksze
    [版主回覆04/17/2011 13:42:00]所以又有人蠢蠢欲動想再去吃呢!

    回覆刪除
  19. skpoon
    不得了 !!! 樣樣都咁好食
    TMY
    [版主回覆04/17/2011 20:32:00]美食當前, 甚麼醫生忠告已經拋於腦後.

    回覆刪除
  20. 不錯不錯,支持樓主~~~ 您好!!來你家坐坐了唷 你的部落格~
    交個朋友吧

    同桌感冒流鼻涕,但他忘記帶手帕了,就不斷把鼻涕用力吸入鼻子裡。   在黑板上寫字的語文老師突然轉過身來大嚷:“夠了!給我停止!吵死了!”   全班一片安靜。   老師又說:“到底是誰上課時偷吃面條還這么大聲?” 隔熱紙 標準舞 美國留學代辦 加拿大留學費用 園藝造景 澳洲留學代辦 英國留學費用 日本留學費用 紐西蘭留學費用 雷射溶脂 日本留學 台中室內設計裝潢 室內設計需求 辦公空間設計 電波拉皮 成長書桌椅 兒童書桌椅 人體工學椅 客家伴手禮 禿頭治療 在職專班 男性結紮 基隆汽車借款 義大利旅遊 網際傳媒 台中搬家 動漫卡通

    回覆刪除