2010年12月8日 星期三

2010-12-08 to 10 膝頭哥入廠記

膝痛困擾了我數個月,看了醫生照過 X 光,初時診斷為軟骨老化以至骨刺,除吃過多次藥外,更做過幾個循環的物理治療,但始終無大幫助,最後上個月照了磁力共振後,才發現除軟骨退化外,並發現半月瓣撕裂,於是乎今天被安排入住醫院做內窺鏡手術醫治。(可能會令大家情緒不安,希望大家看前有心理準備 )


12月8日 由女兒送我於中午進入醫院,病房走廊上已感到聖誕氣氛




剛才入院櫃位那位登記員問我入住大房有沒有問題?
我心想我有得揀嗎?被安排不近電視機已不錯了,起碼可以清靜一下。
今晚要做手術,所以由 14:00 後嚴禁飲水及吃東西,好慘!水都不能飲。


床頭牆上指明充電都要收費,咁我用手機真係要慳尐使。

不久姑娘捉了我入護士室剃腳毛,找了一位似是初來的護士幫我剃,不時聽到她自言自語說鬚刨好似不夠電...剃好後,我看看被剃的左腳,好鬼滑淨,好似回復童年時沒有腳毛的日子。

晚上 20:00 我準備被推去手術室,先行到護士室給姑娘核實身份及觀察左膝的情況,當值護士發覺我左腳竟然剃得並不乾淨,立即再安排人手馬上再剃乾淨一點,並要查明今日是誰剃毛的?我對那位姑娘笑說:已經過了幾個鐘頭,可能是我的腳毛長了少許出來呢!

當推入手術室後,麻醉師對我說由於我是長期病患者,所以在腰以下的半身施用麻醉藥,而上半身注射鎮定劑,我說上半身使用鎮定劑會否有知覺?他說不會有知覺,不同之處上半身是睡著,要有人拍著才會醒,然而下半身全無知覺。我心想醫學真是進步得很。


主診醫生將我的磁力共振片逐一掛在牆壁的燈箱外.........
隨後我失去了知覺...

不知道過了幾多時間才被人叫醒,眼前醫生對我說手術已經完成,並發覺....我隨後記不起他說甚麼,好累想再睡...但被人叫我深呼吸,因為要過床並推回病房....我又睡著了。回到病房被放在床後,我用力睜開眼睛僅見牆上掛鐘時間是 21:45....

12月9日 半夜 02:30,突然扎醒,咦!下半身全無知覺,用手摸著腰下間任何我的身體,感覺是摸別人的身體般,下半身像膠著床上,那當然不能起床呢!只好索性再睡。


早上 05:30 起來發覺全身以經可以郁動,那下床去尿尿,並出房門外去
護士室取回自己財物及 Locker 鎖匙,好等開櫃桶取麵包充肌。


返回床上才發現床頭牆上指明「手術後第一次下床必須有人陪同」,
難怪我獨自去護士室取財物時見她們面有憂慮。


清晨吃過麵包後又再睡著,早上太太來看過我後便離開,不久醫生來巡房,
並指著床尾小几上的標本便是切除我膝的軟骨部份,並送給我呢!
(唔駛客氣啊!)


醫生隨後取出相片給我看,並解釋做手術過程中,發現有軟骨碎片楔了入
關節位,已順利從關節罅隙將其取出,並將半月瓣的披口磨到圓滑...等等,
我看過相片像是宇宙的星球呢!稍後捉了去做了一小時物理治療。


10:40 返回病房,為著打發時間,早已準備閱讀這本好書本《聽見西藏》,
曾幾何時它被網路早已推介 (包括山水兄也曾介紹),今回可以慢慢看了。


12:30 有人送來果籃,嘩!好大好重。(後發覺籃子底下盡是發泡膠粒 )




是公司送來的,要感謝同事們慰問


一日時間便將 281 頁《聽見西藏》看完,無所事事,見隔鄰病友均用手提電
腦上網,連忙致電家人晚上送來手提電腦。以前入住醫院病房是禁止使用
手機,怕的是干擾醫療器材,想不到潮流已變,還提供免費Wi-fi 供人使用。


12月10日 早上起床立即上網,因為昨晚太多人用 Wi-fi,供不應求常連不到線


08:00 醫生來巡房並解開繃帶,轉貼上大紗布,可以看到右腳毛左腳光
稍後安排做多一次物理治療便可以出院了。


09:30 又被人用輪椅推到物理治療室


除了做提腿、屈膝、壓波仔外,要學者使用 Stick 學行路及上落樓梯,
我最容易教,一兩下便畢業。


今天額外玩下踩原地腳單,沒有難度。


正在跟 Badman 通電話,隨後被人進行冰敷,嘩!好鬼凍,
只好打斷手機對話,因為凍到有點痛..........幾乎頂唔住呢!


好了!女兒接我出院,計好數後中午離開,踏入一個長病假期。

11 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆12/11/2010 17:01:00]咁快手獎你

    回覆刪除
  2. o岩o岩上網睇完反斗奇兵~ POON AIE 仔冇事就好啦~ 祝你快D康復~! 係咪法國醫院呀??
    [版主回覆12/12/2010 09:59:00]乜可以上網睇電影嗎?是否免費? 整條 Link 過來等我病假期係屋企消磨下時間都好喎!
    你真叻! 咁都俾你睇到係法國醫院.

    回覆刪除
  3. 返到屋企有冇剃埋個隻毛臣臣腳呀?
    [版主回覆12/12/2010 10:00:00]唔好卦! 我仲想果隻左腳快尐生番腳毛出來添!

    回覆刪除
  4. 潘 Sir, 多 d 休息, 要用手杖行路嗎 ? 傷口看來很細少   祝早日康復
    [版主回覆12/12/2010 10:02:00]出街需要用行山杖輔助, 尤其是上落樓梯.
    謝謝你的祝福.

    回覆刪除
  5. poon sir:
    早日康復!

    乜咁大劑呀,平時見你健步如飛!
    行咗幾十年,有關嗎?
    [版主回覆12/12/2010 10:04:00]謝謝 Uncle 關心, 我相信是近兩年玩跑馬拉松練習時不經意受損, 加上曾有扭傷引發.

    回覆刪除
  6. 早晨早晨~POON SIR~ http://www.ppstream.com   <<---------我睇呢個網o既, 不過我唔識裝o架.(姪仔幫我裝的) 你上網睇睇, 仲有d戲名你要打大陸戲名. 早排坐係法國醫院大堂等朋友個媽咪o黎, 見佢裝修o左, 好似認得下咁, 咪問你係咪法國囉. 咁樣入醫院住2晚, 洗唔洗3皮呀??
    [版主回覆12/12/2010 16:06:00]原來要安裝的, 咁要諗下喇! 謝謝.
    你估得雖不中亦不遠矣, 埋單是二萬五千七, 不過我只係俾左$169膳食費便鬆人啊!

    回覆刪除
  7. pps 都安全喎, 又多o野睇, 不過我主要睇日劇, 好新的. 169蚊.....仲平過我上次....我上次連套睡衣都入埋保險... 食o左餐三文魚餐. 胃痛入去法國一晚就要1萬2000幾, 好彩有買保險......食o既包埋, 但好似有個醫生費超o左少少, 所以要比幾佰蚊.
    [版主回覆12/12/2010 18:41:00]我公司不包我膳食, 所以要自己掏銀包. 原來買保險都有咁多著數, 看來我退休後都要買囉!

    回覆刪除
  8. 1372〈一生得意〉2010年12月12日 晚上11:33

    入院都影相,服咗你。
    [版主回覆12/13/2010 10:49:00]都要拜記者 Cowcow 所賜囉! 俾佢感染到事無大小都要記錄下來, 方便日後回憶.  

    回覆刪除
  9. 都要拜記者 Cowcow 所賜囉! 俾佢感染到事無大小都要記錄下來, 方便日後回憶.  
    ---------------------------------------------------------------------------------
    前日睇你篇blog時都暗地裡笑o左出o黎o架.......因為我feel到Poon SIR你.............哈哈哈.
    o岩o架. 反正都寫, 咪乜鬼都寫, 我就記性差d, 唔寫blog會忘記得一乾二淨, 寫一次blog就加深d印象. 對防止老人痴呆症o黎講, 絕對比打麻雀有效
    (溫馨提示.... 最好係"標籤" 到寫上"入院"之類o既字句, 如果唔係過一段時間就好難搵番篇blog出o黎, 除非你記得邊日, 我就係冇做呢一樣, 所以依家好多時都搵唔番以前d資料)
    [版主回覆12/13/2010 22:16:00]哈哈! 果然係辦法, 立即去標籤

    回覆刪除
  10. 祝SK 早日康復,早日再戰江湖! (麻甩佬,唔送花,送塊葉喇! )
    [版主回覆12/13/2010 22:18:00]呵呵! 多謝你塊葉呀! 已經可以遮住個傷口啊! 謝謝你的祝福.

    回覆刪除
  11. 不過今日我試下標籤, 但發覺得唔得tim.... Poon Sir 你得唔得呀??
    [版主回覆12/14/2010 07:45:00]我試過「我的網誌內容搜尋」都係唔得,

    回覆刪除