2013年9月9日 星期一

油漆龜裂

工字鐵上的油漆出現龜裂,有點像彩繪玻璃。(^_^)


累積瀏覽:無料カウンター

22 則留言:

  1. 原來你已搬了甘多 blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你 import 成點? replace 了xml未?

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 在家有空閒的時間不多,要慢慢處理。
      今晚處理第一步是用 PS 批次式resize處理萬五多張相。(^_^)

      刪除
    4. 為了 save google drive 的size, 做了resize先都好. 但我無全部 resize. 只改html.

      刪除
  2. 拍得好有美感啊! 似一幅油畫多d啊!

    回覆刪除
  3. 唔錯!..我都幾鍾意~
    BANNER...好壯觀...是東壩嗎....真係要揾日去行下先得..

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀!東壩再綑入,不過要大水退的日子才好呀!

      刪除
  4. 你慢慢搬BLOG?? 乜唔係一次過出o既咩??

    回覆刪除
    回覆
    1. 問得很好,其實我要再次設定去玩的日期在 Blog 上,和修正連結往另一篇文章的 Link。同時再檢查一下文章是否還有原圖大相出現 (確實有零星漏網),還有看看遺失了的留言,要手動Copy & Paste 補回等等...
      除非你打算草草了事,否則我要做到自己滿意吧! (^_^)

      刪除
    2. 即係其實你已經搬好家, 只係放o左落草稿, 自己執正晒至出blog??係唔係咁呢??

      刪除
    3. 是呀!可以選擇性出 blog ^^

      刪除
  5. HI,你好,好耐無見啦!
    搬家真的不容易啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!大家為搬家都大費周章,我基本上已經搬妥了,只是順便整理一下文章的順序發佈日期,還有幾篇海外遊的 Blog 仍然整理中。(^_^)
      回覆刪除

      刪除
  6. 我都有好多篇留言無晒... 仲有好多Broken Link... 攪攪下又停手。 :(

    回覆刪除