2009年8月6日 星期四

2009-08-06 終於打開馬桶沖水箱蓋

累積瀏覽 (from 2013 Oct):無料カウンター

兩年前家裡換了「Roca」的座廁,一直都沒有試過打開那沖水箱蓋,直到最近有人送來藍泡泡,我才的起心肝研究如何打開水箱蓋。



問題,究竟從那裡找出開啟之門。我利用魚骨圖的《人機物法環》找出問題成因:




《人》我並非專業人員

《機》家裡沒有適當開啟工具

《物》沖水箱蓋面版設計近乎完美,沒有螺絲位

《法》沒有說明書教導打開箱蓋的方法

《環》相信難以向朋友尋求解決我的問題

再用試驗使用大力鉗、喉鉗...可是無從入手,唉!甚麼因果圖都是假。最後還是向互聯網的搜尋器求助,噢!果然找出解決方法。我按著步驟 Step by Step


先右手按下圓掣及不要放手


再用左手把半月形那邊掣抽出


咦!已經順利取出兩個掣啦!何解仍然覺得黏著,不能打開?


再走回電腦螢幕前細看,啊!原來要用十字螺絲枇向中心的螺絲扭出...


終於打開沖水箱蓋呀

我幾時都話互聯網就是我們的大百科全書啦!

15 則留言:

  1. 互聯網有昤確係抵讚, 但有時又確係抵鬧! 又愛又恨!!!!!
    [版主回覆08/09/2009 14:25:00]事實上互聯網令人在世界上拉近很多。

    回覆刪除
  2. 1372〈一生得意〉2009年8月7日 上午9:30

    又要拍照,又要拆縲絲,點算?
    [版主回覆08/09/2009 14:26:00]哈哈!屋企有觀眾睇我點做嘛!

    回覆刪除
  3. Roca, 好野来!
    [版主回覆08/09/2009 14:27:00]哦!是好東西嗎?我都唔添!

    回覆刪除
  4. 原來收得咁埋,真抵c
    [版主回覆08/09/2009 14:28:00]係呀!我心想駛唔駛咁穩陣呢?

    回覆刪除
  5. 咁高難度嘅~ 係你至攪得掂, 俾我實不知點算
    [版主回覆08/09/2009 14:29:00]我早就知道有難度,所以兩年來從不買藍泡泡。

    回覆刪除
  6. 不好意思,路過的,以為在開夾萬.....
    [版主回覆08/09/2009 14:30:00]哈哈!相信易過開夾萬,若不成功可以打爛它呢?

    回覆刪除
  7. 哈哈!好似職業特工隊;係呢,邊個幫你拍照呢?
    不過請注意,以我的經驗,用三四個藍泡泡之後,沈澱在儲水箱的沉積物會發出臭味,結果要清洗儲水箱才可解決問題。
    [版主回覆08/09/2009 14:33:00]其實我用了倒序式拍攝,即是還原過程才去拍照的。 聽你一說又要準備洗水箱啊!因為我覺得拆開麻煩,一口氣掉了兩件藍泡泡呢!

    回覆刪除
  8. 名牌嘢,無估到客人會自己郁手做嗎 不過你都得喇,連曾sir果瓣都撈埋!
    [版主回覆08/09/2009 14:34:00]嘻!做事一定尋根到底。

    回覆刪除
  9. 我用漂白丸(名字亂猜的)。
    [版主回覆08/09/2009 14:35:00]曾聽過有人說用綠丸最好,可惜問藥房售貨員,均說不清楚。

    回覆刪除
  10. 依!又偷到師,學到野肋............ 你好叻牙!!
    [版主回覆08/09/2009 14:36:00]哈哈!我都係學下做下吧!

    回覆刪除
  11. 要到五金雜貨店買。
    [版主回覆08/09/2009 19:38:00]哦!怪不得啦!謝謝告知。

    回覆刪除
  12. 我媽媽也剛剛買了藍泡泡,又係唔識開ROCA水箱,好彩搵到這個文章,感謝分享。
    [版主回覆09/03/2009 21:44:00]不用客氣!真想不到這篇網誌能幫到你。

    回覆刪除
  13. 謝謝,我亦依圖打開了水箱蓋。
    [版主回覆04/13/2010 21:51:00]不用客氣!

    回覆刪除
  14. 好彩SEARCH都呢篇BLOG,唔該你﹗
    [版主回覆03/26/2011 17:05:00]不用客氣! 我都係從人家處躲學習回來呢!

    回覆刪除
  15. thanks for your detailed instruction. Really help!!
    [版主回覆04/03/2011 18:20:00]不用客氣!

    回覆刪除