2011年8月8日 星期一

2011-08-08 長江三峽 Day 6 (重慶~香港)

 2011年8月8日,星期一  晴, 26~36  °C,79~97 °F 「重慶」



06:45 起床走出露台,世紀天子號剛進入「重慶市」




06:30 - 08:00 是自助早餐時間,07:00 退房。08:30 所有旅客要離船。




重慶五號碼頭


旅行社已經包了挑夫替我們送行李到旅遊車


08:15 我們進入重慶市,這山城建築物比我想像中來得更現代化,
樓層很高很多很密,有點像香港面貌。


車子窗外剛目睹這「重慶洪崖洞」,原來歷史悠久,保留山城獨特景色的
巴渝居民和吊腳樓文化,是重慶目前唯一保留下來的一處老山城人文景觀;
今天洪崖洞民族風貌區,已成為「老重慶」的著名景點。


可惜我們只有半天時間遊覽重慶市,可謂得個「到」字。





行程中有到鵝嶺公園,所以當地導遊火速送我們到達。


鵝嶺公園位於渝中半島尾部的鵝嶺上,
鵝嶺背倚山城,居高臨下,風光險絕。


鵝嶺上有紅磚屋名飛閣,內裡有蔣公生平和毛澤東唯一的一張合照。
再入內堂竟然是 Sale 東西的地方,真有點兒令人氣憤。


當地導遊又帶我們來參觀這幅絕世「千里三峽圖」(禁止拍攝),由著名風光
畫家劉作忠用了十多年的時間,在水壩建成前,把重慶到宜昌一段的三峽
面貌,以繪圖方式一筆一筆紀錄下來,並將其命為《千里三峽圖》。
可惜長廊盡頭竟又被引到推銷字畫、工藝品的地方。

今天最後景點是外觀「人民大禮堂」,已經記不起甚麼了,
本能地舉機拍照到此一遊。

大禮堂前的廣場


12:15 就在這著名餐廳吃川菜,果然辣到怕怕!但很好吃啊!
家人的新 DC 場景 Mod 中竟然有拍食物功能,所以試拍下川菜款式。



























14:30 已進入機場,檢查非常嚴謹,有團友甚至要除鞋檢查。
下午三時許乘坐中國國際航空直飛香港


17:15 已經見到 My Home 啊!
*** 完 ***







21 則留言:

  1. 再再第一 
    [版主回覆08/28/2011 19:27:00]咁快第一吃左飯未呀?

    回覆刪除
  2. 哎呀,已经Post了这么多篇..... 大家行程也差不多,半天重庆时间匆忙呢!
     

    回覆刪除
  3. 哎呀,已经Post了这么多篇..... 大家行程也差不多,半天重庆时间匆忙呢!
     
    [版主回覆08/29/2011 21:13:00]病倒臥床,所以有時間一連 post 上多篇。 我們的時間多在在武漢及荊州,所以到重慶只得半天,我們寧願多點時間在重慶玩那更好。 

    回覆刪除
  4. 未 去 過 重 慶  。  不 過 廿 八 年 前 去 成 都 、 啲 少 點 / 小 菜 好 好 食 。 當 時 成 都 有 一 間食 館 專 賣 小 點 / 小 菜、 每 碟 小 小 的 用 六 吋 碟 盛 載  、 品 種 極 之 多 、 朋 友 和 我 係 一 日 內 去 咗 超 過 四 次 、 行 半 小 時 又 番 轉 頭 食 過 、 次 次 都 試 新 菜 色 、 好 回 味 …

    回覆刪除
  5. 鍾意呢張
    [版主回覆08/29/2011 21:15:00]我都係咁話,謝謝您的來訪!

    回覆刪除
  6. 最後一餐睇黎好豐富播....
    [版主回覆08/29/2011 21:17:00]其實第一日係吃 湖北全魚宴 都非常正!正到掛住吃並沒有拍下來留念。

    回覆刪除
  7. 1372〈一生得意〉2011年8月29日 中午12:15

    好似好好吃!
    [版主回覆08/29/2011 21:17:00]但好辣...超辣...唔敢點。

    回覆刪除
  8. 當年去我只給錢 挑夫,但行李都自己攞番,見他們年紀咁大,過意唔去
    [版主回覆08/29/2011 21:18:00]你們真好心腸。

    回覆刪除

  9. 呢個好正, 咩來 ka
    [版主回覆08/30/2011 20:36:00]正如 Cowcow 話 大紅椒 + 細紅椒,中間係魚雲(魚頭)

    回覆刪除
  10. 大紅椒 + 細紅椒 ,,,,,,係咪辣到跳舞??

    [版主回覆08/30/2011 20:38:00]我點也不敢點,見團友吃中間魚頭,初時大讚好味...跟著就辣到佢跳舞。

    回覆刪除
  11. 匆匆睇左幾個blog,唔知過幾日仲留唔留到言呢?
    [版主回覆08/30/2011 20:38:00]我都係咁諗!

    回覆刪除
  12. D 菜都好靚 ^^  辣唔辣 ?
    [版主回覆08/31/2011 22:34:00]菜色真冇得頂,可惜我好怕辣,受得的相信會非常滿意吧!

    回覆刪除
  13. 我都好怕辣架    不過睇就好靚 ~
    [版主回覆09/01/2011 20:40:00]記得跟著還有伊麵倒在其中。

    回覆刪除
  14. D 麵吸左 D 辣油味仲辣 ? 
    [版主回覆09/03/2011 17:44:00]想必更 辣。

    回覆刪除
  15. 由頭到尾都好似覺得麻麻咗喎! 仲想話去添! 行程都幾悶喎!
    [版主回覆09/03/2011 17:45:00](Empty)

    回覆刪除
  16.   oh !  我一定食唔到 lu !

    回覆刪除
  17. skpoon      午安!   您好!
     長江三峽 Day 6 (重慶~香港)   旅遊回來的照片,
    每幅皆精彩,我欣賞已經滿足,好似自己身歷其境,
     
     
    [版主回覆09/09/2011 20:08:00]謝謝蕃薯伯伯光臨呢!

    回覆刪除

  18. 食物功能得.................睇見我好肚餓!
    [版主回覆09/09/2011 20:09:00]呢味唔辣, OK  o架!

    回覆刪除
  19. 我鍾意食雞。

    回家真好。
    [版主回覆09/09/2011 20:10:00]好有雞味! 唔錯呀!

    回覆刪除

  20. 真的用擔挑?用拖的省力多了!
    [版主回覆09/17/2011 22:17:00]因為要撐很多級樓梯呀!

    回覆刪除

  21. 很有特色的菜,看見就想試試。

    很有特色。
    [版主回覆09/17/2011 22:19:00]川菜確實有特色,又好好味呢!不過真係好辣~

    回覆刪除