2011年3月13日 星期日

2011-03-13 南丫島天空祭壇


記得去年 2 月我長走南丫島圓角時,在傍晚時份仰望遠處的「天空祭壇」,當時我已經被它奇異詭秘的景緻深深地吸引著....最近開心院友之家相約去那處玩,我雖然膝蓋尚未完全康復,豈敢錯過這好機會,撐著枴杖也要奉陪。

天空祭壇,位於南丫島陰山南面接過大角的山脊上,由一個巨大石台加上幾塊怪石所組成,造型非常奇特。我們先要從索罟灣起步到陰菱坳,轉登陰山峰頂再向南望大角而下尋找。


2010年2月 由南丫圓角向上望去尤如天空上一個祭壇,
上面像放上三隻乳豬的祭品,非常有趣。





每次到港外線離島碼頭集合,往往都要很早起床,今次也不例外,
呀!還以為今天仍是多雲及有霧的天氣,總算太陽伯伯出來了!



可惜煙霞極大,能見度差得很



半小時航程便到了南丫島索罟灣 09:10,可能時間尚早遊人不多



我們馬上踏級而上至陰菱坳,向長年累月都鬥氣的海豚與烏鴉
打過招呼,今回留意到這烏鴉可能要保護那屁股開花石呢!



亭的左邊是一隻大螞蟻石



我們稍微休息便向陰山搶攻



陰山一向以多奇石見稱



院友們大都數是石痴,那會放過大玩特玩呢!況且今回還大隻男出現



老爺  又與 Cowcow 鬥一番



老爺果然有教主風範



不久又來到著名的 元陽石 (不文石)



大隻男及貓 B 齊齊替我們做型



轉眼間又話這邊有豬頭石



待他 / 她們散開後,大家會看得清楚豬頭的輪廓吧!



咦!大隻男爬上蛤蟆頭上,谷著面珠...莫非表演蛤蟆功?



!兩大武林高手 小黑 和大隻男,
他們的輕功果然了得,看得我們拍案叫絕



我們繼續上行不久即見多士爐石



他們怎會放過不玩呢!



多士爐石頂



從這裡可遠望圓角及深灣



接下來又聽到小黑被食鬼石咬住



這邊廂是手指公石



又被稱為  ET 石



她莫非正在餵海豚?



他們話美女拜神,又話美女照鏡,睇落都幾似



隨後一幅  群鼠戲蝸牛,我都是覺得蝸牛較似



小石頂大石,不知道頂得幾耐?



這條鱷魚更抵死,被群石夾著身體還要舉起隻手作 V 字



我們轉攀上左邊大石群



目的是去找這 苦行僧石 (苦瓜乾石)



還有這機械人石



看看1372替他採耳,機械人的表情就知幾 Enjoy!!!



11:49 才走上陰山的測量墩 (353 米高),我們實在玩得太開心了



那麼我們就選飛來石



作為我們歇腳及吃東西吧!



洋女獨行卻陷困境,得意姐給她指點迷津,希望她順利去到榕樹灣吧!



我們只休息了半句鐘便要起步望大角南下



這堆疊石似曾從網上見過,回來查看才知道疊石下又具備有石室通道


經過探索一番終循正軌前進



咦!好趣怪的石頭圍在一起,像是開會商議事情



他們稱這堆是「估手指石」


續南下見一巨石橫放平台上 (13:01)



看真些十足一隻超級大墨魚



我們繞過墨魚石向西走,回頭看墨魚石另一角度變了豬小姐的頭,
向天微笑,最有趣還有眼睫毛。





墨魚石的頭直指西方正是「天空祭壇」,看看小黑急不及待前往



小黑非常興奮,因為他渴望登上祭壇已有十年了  (13:27)



大家陸續爬上,可惜有點難度,我相信我膝患未必可以應付,
只好放棄攀爬,望下次再來時登上祭壇及穿下面的石室通道


他們都非常雀躍,因為這個是今次旅程的主菜






謝謝 1372 提供 我看不到的天空祭壇下的石室通道照片



嘩!山水兄小心喎!不要大力挨...否則....



咦!他莫非跳祭舞求雨?




又是謝謝 1372 提供



我沒有登上祭壇便向四周賞奇石,附近又見一品字疊石



下方見巨貓像虎視眈眈



原來其上方有隻.....香蕉石吧! 時間差不多接近二時半,是要離開了。
從約 200米 高的天空祭壇,照原路返回353米高陰山,本來是沒難度的,
可是今天紫外光達到 9 度,氣溫約是 28 度,真的好熱令人感到好!






漫長的上坡路終於登上 353 米陰山 (15:15),哦!鬆筋可以消除疲勞嗎?



我們火速下山經過元陽石下陰菱坳



返抵索罟灣時為 16:30,我們可趕上16:50 的渡輪返港島呢!

33 則留言:




  1. 真利害 ! 不過心也跳出來,
    加上你眼明手快拍下來
    [版主回覆03/15/2011 21:28:00]哈哈, 沒有他們多次 NG, 恐怕也拍不成呢! 其實最厲害還是他們的身手.

    回覆刪除
  2. 完全睇唔到眼耳口鼻、是何方忍者?
    [版主回覆03/15/2011 21:32:00]你還記得他在南湖大山已經輕功了得的嗰位世外奇人嗎? 因為他練過洗髓易筋經呢! 可留意紙扇上的四個大字嗎?

    回覆刪除
  3. << 洋女獨行卻陷困境>> 呢啲石陣、我都想去、不過唔識路、唔知點行… 都係睇吓你哋啲相、暫時止痕!
    [版主回覆03/15/2011 21:33:00]走上陰山頂往往令人有迷茫之感! 要選擇晴天及帶備地圖指南針為要.

    回覆刪除
  4. 「天空祭壇」都好高喎、攀上去都唔容易
    [版主回覆03/15/2011 21:35:00]真的很難攀, 要借助人幫手, 那邊的高手除外.

    回覆刪除
  5. 1372〈一生得意〉2011年3月15日 上午11:29

    3仔咋
    [版主回覆03/15/2011 21:35:00]我o岩係你o個邊都係 3 仔.

    回覆刪除
  6. 1372〈一生得意〉2011年3月15日 上午11:37

    每次去都會發現新石景
    [版主回覆03/15/2011 21:37:00]好同意, 我最喜歡那條舉起 V 字的鱷魚石

    回覆刪除
  7. 1372〈一生得意〉2011年3月15日 上午11:37

    描述精彩。
    [版主回覆03/15/2011 21:36:00]冇你地玩得咁開心, 想描述都困難呢!

    回覆刪除
  8. 星期是真好熱呀,暑暑曬被做家務 潘sir就玩轉南丫,個個身手不凡
    [版主回覆03/15/2011 21:38:00]係喎! 都唔記得你住係呢度添! 早知叫佢地搵埋你一齊玩啦!

    回覆刪除
  9. 氣定神閒,老爺輕功真犀利! 

    [版主回覆03/15/2011 21:39:00]佢越練越精, 我都佩服佢.

    回覆刪除
  10. 陰山唔歡迎我,去兩次都下雨!   
    [版主回覆03/15/2011 21:40:00]不用哭, 陰山奇石並不能去一兩次便睇晒呢! 大把機會.

    回覆刪除
  11. 認不到他是誰, 原來是山水  他站得很舒服呢
    [版主回覆03/15/2011 21:41:00]忘記介紹山水挨著的, 我們話似僧人石呢!

    回覆刪除
  12. 由南丫圓角向上望去尤如天空上一個祭壇,上面像放上三隻乳豬的祭品
    啊 ! 原來是這樣由來的, 現在才明白
    [版主回覆03/15/2011 21:42:00]係唔係好有氣勢呢!

    回覆刪除
  13. 老爺實在誇啦啦, 氣定神閒, 誰與爭峰 
    [版主回覆03/15/2011 21:42:00]真是稱得上萬教主!

    回覆刪除
  14. 哈哈, 三隻蛤蟆
    [版主回覆03/15/2011 21:43:00]唔知仲以為我用 PS 黐上去呢!

    回覆刪除

  15. 難得的早晨美景!

    拍到山的氣勢也拍到石的有趣!這一輯很細緻,非常之好,會吸引到很多人去南丫島看石去.
    [版主回覆03/15/2011 21:50:00]清早九龍灣在微風中顯著如此平靜, 再加上晨光確實令人感覺好舒服.
    南丫島的陰山及菱角山向來以奇石見稱, 所以旅界也稱為石林.

    回覆刪除
  16. 真好玩呢!
    [版主回覆03/15/2011 21:51:00]南丫島奇石之多, 去數次也不能盡覽.

    回覆刪除
  17. 大自然真是有鬼斧神功的巧手!有空請到我的新blog看看,謝謝。

    回覆刪除
  18. 嘩.........原來係咁靚o架
    [版主回覆03/16/2011 21:21:00]您去年都有走圓角o架! 乜冇留意它嗎?

    回覆刪除
  19. 呢個角度真係超似豬頭~
    [版主回覆03/16/2011 21:22:00]係呀! D 人散晒在企過 D 就似晒喇!

    回覆刪除
  20. D石景好正播........
    [版主回覆03/16/2011 21:23:00]這裡出名係石景奇!

    回覆刪除
  21. Sk,好精彩嘅Blog,睇小說咁睇,有聲有色
    [版主回覆03/16/2011 21:24:00]最緊要小說中的主角活靈活現呀!

    回覆刪除
  22. 終於幫飛鵝山隻豬仔搵番佢親人喇~
    (( oh no~ 唔識貼相添:p, 你應該知我學緊邊隻豬仔個可??))
    [版主回覆03/16/2011 21:24:00]有兩隻豬? 真唔知指邊隻呢?

    回覆刪除

  23. 媽媽~ 我在飛鵝山頂呀!! 終於搵番你喇~唔知爸爸去左邊呢
    [版主回覆03/16/2011 22:27:00]哈哈, 小豬終於搵到來這裡啊!

    回覆刪除

  24. 亞女~見番你真係開心喇~ 不過我係你爸爸呀~ 媽媽仲未搵到~ 希望各位山友努力幫助尋親啦
    [版主回覆03/16/2011 22:33:00]hehe! 原來豬媽媽被困芝麻灣半島對開的海中呢!  

    回覆刪除
  25. 我顧住睇路行, 個頭都唔敢周圍望, 邊睇到咁靚o既天空祭壇, 係POON SIR你至可以一路行一路四抽圍望
    [版主回覆03/16/2011 22:56:00]一路行一路係我的本能呀!

    回覆刪除
  26. skpoon      晚上好!
    呢班行山壯士,位位都有個(勇)字在心口, 好嘢!!
          
    [版主回覆03/19/2011 18:10:00]個個都是石上飛高手呀!

    回覆刪除

  27. 天空祭壇的確吸引....poon sir 都要保重!!!
    附近應該有塊大跳板石可以站20-30人的呢?
    [版主回覆03/19/2011 18:12:00]謝謝關心! 我們在陰山玩石玩得太盡, 不夠時間去跳板石呢! 唯有等下次吧!

    回覆刪除
  28. 陰山好多靚石,你哋玩得好開心!


    [版主回覆03/19/2011 18:13:00]他們有無限力量在石上飛越翻騰, 有了他們真是增添樂趣!

    回覆刪除
  29. 遊山玩石一天遊,正!
    記得Eddy帶過TE友去,
    回想已多年...
    [版主回覆03/19/2011 18:14:00]南丫島不乏奇石供我們玩呢!

    回覆刪除

  30. 你影得好似呀
    [版主回覆03/21/2011 21:30:00]可愛的豬姑娘.

    回覆刪除
  31. 潘Sir好有想像力,影出來的石好神似呀!
    [版主回覆03/23/2011 23:27:00]在石林中一邊行一邊看, 真是少點想像力便不覺得好玩啊!

    回覆刪除
  32. VV 鱷魚,好搞鬼。

    [版主回覆03/26/2011 17:26:00]這VV 鱷魚, 可以說是我見最滑稽的石景之首.

    回覆刪除

  33. 哈哈!還帶了道具!
    [版主回覆03/31/2011 07:20:00]哈哈! 他的道具早陣子已經爛左喇!

    回覆刪除