2011年3月27日 星期日

2011-03-27 尋找坐佛崖,大嶺峒吹穴

今天我們在清水灣大嶺峒以東藏佛峽與大雞坑之間的海岸,無意發現一處極厲害的噴水岩,原來這裡有一吹穴,有如蟠龍怒氣沖沖,周身噴水柱,所以大家都覺得非常好玩。









當日上午乘坐 91 號巴士到大坳門站下車,步行一段漫長龍蝦灣路,終於到達龍蝦灣。


進入龍蝦灣郊遊徑前,順道探頭窺看馬場然後起步踏上郊遊徑 10:30





今天真是多雲的天氣,終於下起雨來



四十多分鐘便見到大嶺峒最別緻的地標,我稱它為三角嘜尖石




小黑示意去坐佛的路也!




尖石旁有一條像鯊魚頭的石



附近還有石室



我們折東沿山脊而斜下 11:30






呀! 好靚的羅漢松,可能這裡是內海所以得到保存



12:00 終於見到「護佛獸」出現



啊!今天勁大浪及潮水大漲



走上護佛獸山脊上,左邊是藏佛峽



我們沿右邊險位連走連攀慢慢下到岸邊



頓時被遠處一道直射水柱吸引著,大家立即走過去



嘩!原來這裡有一吹穴,可以說是我唯一見過噴得最高的噴水岩了



相信是今天刮起四五級東北風,又遇上潮水大漲才有機會令我們看到



不停噴出水柱,非常好玩...直到天上下起雨來我們才離開



趁下雨時我們進食午餐



待雨稍停我們又再次起步



經過他們研究因今天潮水大漲,無法走入藏佛峽,因此放棄看坐佛崖



我們幾個人走上護佛獸脊上向下窺探



從高角度看坐佛崖真難以看出真身 (最後回家才得知其秘)



相信除非得意姐所言能到對岸海蝕洞再望,便得知其貌



對面山頭同行者等得久矣!只好快步追上



偶爾俯視可看得山水兄稱的綠色黃的荷包蛋 (爛排)



回程取道山腰崎嶇山徑返龍蝦灣



14:50 已經見回起點的馬場,這裡看得清楚呢!



這時回頭才發覺蜘蛛俠沿途執拾廢棄的紙鳶多隻,他果然有俠客精神,
不知誰笑說他是「天師捉鳶」



最後大家跨過險位而下到石灘



從石灘穿越一出便是郊野公園範圍,又沿著龍蝦灣路返回大坳門歸途。


37 則留言:

  1. No 1
    [版主回覆03/27/2011 22:10:00]遊閒兄果然快手啊! 個 Sensor 一定整番好吧!

    回覆刪除
  2. 嗶! 乜可以噴咁高呀! 一個人咁大胆走埋去呀! 仲有個人呀呀叫咁大聲!

    回覆刪除
  3. 哎呀.....2仔
    [版主回覆03/28/2011 21:12:00]記得要去幫襯遊閒兄買隻第六 Sensor.

    回覆刪除
  4. 哈哈:一覺睡惺有嘢睇,更好排隊做3仔。
    [版主回覆03/28/2011 21:13:00]啊! 幾早起身喎!

    回覆刪除
  5. 精彩:過足引、可以從外面看內的感受。拍得好。
    [版主回覆03/28/2011 21:14:00]沒有你的話, 這段片便平平無奇了! 大家要謝謝你呢!

    回覆刪除
  6. 1372〈一生得意〉2011年3月28日 上午11:28

    咁都要做阿4
    [版主回覆03/28/2011 21:15:00]YY話阿四係為人民服務!

    回覆刪除
  7. 1372〈一生得意〉2011年3月28日 上午11:47

    黑仔攪到龍顏大怒
    [版主回覆03/28/2011 21:15:00]絕對認同!

    回覆刪除
  8. 原來係小黑哥降龍、好威呀! 我個Sensor 叫「第六Sensor」時得時唔得呢…
    [版主回覆03/28/2011 21:16:00]人家就是降龍伏虎的黑羅漢呢! 我已經介紹 Cowcow 去訂「第六Sensor」 的貨品.

    回覆刪除
  9. 好精彩!! 黑仔好可愛
    [版主回覆03/28/2011 21:17:00]有佢令段片生色不少.

    回覆刪除
  10. 好似噴水池咁,
    紅衫個位好勇
     
     
    [版主回覆03/28/2011 21:18:00]噴出起碼有10米高. 紅衫者是勁者!

    回覆刪除
  11. 哈哈!我哋睇到哈哈笑,黑哥玩到呱呱叫!
    [版主回覆03/28/2011 21:19:00]有黑哥真好玩呀!

    回覆刪除
  12. 笑到肚抽筋,差D斷左氣.........
    [版主回覆03/28/2011 22:08:00]我忍住笑去拍 (怕手震得利害) 都好辛苦o架!

    回覆刪除
  13. 又真玩得好過癮

    回覆刪除
  14. 你哋玩得好開心,條噴水柱真係好高喎!
    [版主回覆03/30/2011 19:49:00]係呀! 咁高o既水柱我都係第一次見.

    回覆刪除
  15. 蔚為奇觀,難怪你地逗留左咁耐。
    [版主回覆03/30/2011 19:49:00]如果唔係落雨的話, 相信有排玩.

    回覆刪除
  16. 哈哈, 東海龍王 巧遇 黑海黑仔, 梗係要 向他敬個大禮 啦
    [版主回覆03/30/2011 19:51:00]您唔見嗰日小黑剃左頭嗎? 佢就係要扮黑羅漢去降龍呀!

    回覆刪除
  17. 我一路都以為香港冇乜呢類咁既天然景象睇,
    好在有師兄呢個BLOG講下姐,原來香港都有D咁靚既風景!
    THX A LOT~~~
     
    台灣酒店 , 台灣機票 , 台灣機票,酒店專家 , 自由行 , 特價自由行 , 台北自由行 , 東京自由行 , 曼谷自由行 , 新加坡自由行 , 布吉島自由行 , 沙巴自由行 , 宿霧自由行 , 高雄自由行 , 墾丁自由行 , 大阪自由行 , 札幌自由行
    [版主回覆03/30/2011 19:51:00]謝謝來訪, 香港確實有不少自然奇景的.

    回覆刪除
  18. 真係要睇video 先睇到你哋玩得幾開心!
    [版主回覆03/31/2011 07:09:00]沒有短片顯示, 難以解釋蛟龍如何狂噴水柱呀!

    回覆刪除
  19. 唔知俾水噴到痛唔痛架呢??
    [版主回覆03/30/2011 19:52:00]我冇埋過去, 相信有一定的力道.

    回覆刪除
  20. 好厲害,唔知力度夠唔夠將個人噴起
    [版主回覆03/30/2011 19:53:00]我都係咁諗! 不過冇人敢去試

    回覆刪除
  21. 好好玩...好精彩wor!!!

    回覆刪除
  22. 好好玩...好精彩wor!!!
    [版主回覆03/30/2011 19:54:00]加埋佢地實玩到顛.

    回覆刪除
  23. 真的很精彩,好玩呀!
    [版主回覆03/30/2011 19:55:00]謝謝光臨. 的確幾過癮.

    回覆刪除
  24. 拍得好精彩!
    [版主回覆03/31/2011 07:10:00]沒有黑羅漢表演降龍, 短片就失色了!

    回覆刪除
  25. (Empty)
    [版主回覆03/31/2011 07:10:00]果日真係笑到爆咀!

    回覆刪除
  26. 條龍咪埋眼瞓教,懶鬼理你地班嘩鬼攪攪陣呀!
    真的很好玩啊,成身濕晒!
    [版主回覆04/02/2011 17:39:00]原本去找坐佛, 想不到遇上潮水大漲埋不到坐佛, 反而遇上吹穴噴水, 真係好得意.

    回覆刪除

  27. skpoon       晚上好!
     
    小黑羅漢,居然膽大生毛,狂龍噴水,就走夾唔抖!!
    [版主回覆04/02/2011 17:39:00]哈哈! 形容得很好呀!

    回覆刪除
  28. 這噴水岩好高呀?
    [版主回覆04/03/2011 18:27:00]是呀!我估都有 10 米高左右。

    回覆刪除
  29. 加咗好多相呢! 個吹穴越睇越可愛
    [版主回覆04/03/2011 18:30:00]懶得再開多個網誌,順理成章加落這裡最好不過了。 這噴水吹穴是最容易到的地方,讓你康復後遇上吹勁東北風隨時都可以去呢!

    回覆刪除
  30. 1372〈一生得意〉2011年4月3日 晚上11:04

    如果蝙蝠俠穿上防水衣物,可能我們不用被雨淋。
    [版主回覆04/04/2011 07:12:00]下次遇我o地帶定防水衣物俾佢著.

    回覆刪除
  31. 嘻嘻, 邊個話 天師捉鳶o架?
    [版主回覆04/04/2011 07:11:00]只記得當時有人講過呢句....唔知係邊個?

    回覆刪除
  32. 懸崖, 好正

    [版主回覆04/06/2011 21:30:00]要企穩才敢俯視.

    回覆刪除

  33. 真令人驚喜 !
    [版主回覆04/13/2011 22:26:00]當時我也感到訝異呢!

    回覆刪除
  34. 行山相薄真够刺激啊

    回覆刪除
  35. 行山相薄很刺激啊!
    [版主回覆04/17/2011 12:32:00]hehe! 最緊要的是有驚無險呀!

    回覆刪除
  36. 相薄可以一看再看真是十分精釆驚嚇服各成員精神可嘉
    [版主回覆04/23/2011 12:02:00]哈哈! 各成員均是開心院友呀! 謝謝 uncle08 的來訪.

    回覆刪除
  37. 上週四得 Boss 帶路,有機會到訪此地,開闊海景好靚好迷人,唯因水勢不足,當天噴水效果大不如這裡影到的,有待再訪了 ^^ 謝謝這裡的遊記分享 :D
    [版主回覆04/27/2011 20:02:00]謝謝來訪. 看噴水真是可遇不可求, 或許冬天吹清勁東北風又遇潮水大漲, 噴水機會較高呢!

    回覆刪除