2011年6月15日 星期三

2011-06-15 日出而作,日落而息

上午五點起床,焗麵包沖咖啡,吃一頓自認為滿意的早餐後,便於 05:40 離開門口,漆黑黎明中的巴士站,已站了不少候車客。


到了紅磡鐵路站始知錯過了頭班車了。








44 分鐘車程終抵落馬洲終點站,透過大堂窗子外望,風景極佳。



欣賞完景色後,大堂已經水靜河飛。



由香港出境穿過長長的行人天橋,準備進入深圳福田口岸聯檢大樓


從行人天橋外望深圳河



人少過境自然快得多,07:20 抵達集合點 - 福田口岸站



不過我們乘坐的是穿梭接駁車....在車內我已經睡著了。



08:20 從行政大樓遠眺龍華一帶環境



隨後我們與香港那邊老闆開視像會議,了解今天要做的工作。



落 Site 途中所見






真走運,第一次來便可以準時下班,但回到香港家裡時,已經是晚上 20:45,好累!指派工作尚未完成,又要準備下一次任務。


5 則留言:

  1. 第1~ 唔知你職業係咩, 有可能睇唔明, 不過我明明地~ 哈哈哈. (明明係香港去大陸, 但係上完大陸又同香港視像會議) 隨後我們與香港那邊老闆開視像會議,了解今天要做的工作。
    [版主回覆06/17/2011 20:48:00]跟香港開視像會議, 尤如打卡開工, 讓老闆見到你那證明你準時返工呀! 放工前又要開視像會議, 會報當天工作情況, 不讓你有遲到早退機會呢!  

    回覆刪除
  2. 要5點8起身, 真係仲辛苦過我以前上大陸做o野~ 
    [版主回覆06/17/2011 20:49:00]不要緊, 一次半次算吧!

    回覆刪除
  3. 辛苦工作一天、睡一覺後、獎勵自已食餐好的 不要管 一次任務…
    [版主回覆06/17/2011 20:50:00]不錯! 睡一覺精神特別好.

    回覆刪除
  4. 我以前舊公司是開電腦打咭的, 無得蛇 父親節快樂
    [版主回覆06/17/2011 22:35:00]開電腦都可以搵替槍 Login , 用眼仔望住及互相對話則無所遁形.

    回覆刪除
  5. 好多坐在寫字樓工作的人會羨慕工作時四處走的人,但大熱天時真係踢都唔願出,不過全程有冷氣嘆又唔錯喎。
    [版主回覆06/18/2011 15:58:00]可惜落到工作間的冷氣, 溫度保持 28 度左右, 雖然唔駛郁, 但企係度都好熱, 好慘!

    回覆刪除